Pe langa luxul, siguranta, inovatia si design-ul oferit, autovehiculele de la Mercedes-Benz sunt recunoscute in special si pentru confortul lor. Si prin confort nu ne referim doar la pozitia extrem de confortabila in scaunele din piele naturala, ci si la modul in care atunci cand treceti peste o denivelare, aproape ca nici nu o simtiti. Acest lucru se datoreaza inovatiilor aduse de catre inginerii Mercedes-Benz pe partea de suspensie. In prezent, modelele de la Mercedes-Benz pot fi configurate cu urmatoarele tipuri de suspensie: suspensie confort, sport, cu amortizare reglabila sau pnemuatica(Airmatic). Pentru clasele GLE, GLS sau clasa S a aparut un nou tip de suspensie electro-hidraulica denumita E-Active Body Control. Aceasta este prima suspensie activa din lume alimentata la o retea de 48 de volti, si poate cea mai confortabila suspensie la ora actuala.
E-Active Body Control este o suspensie electro-hidraulica cu amortizare variabila pentru un confort de rulare optimizat. Suspensia este compusa din: sistemul pnemumatic (AIRMATIC), patru motoare si amortizoare actionate electro-hidraulic si coordonate de un set de senzori, o camera suplimentara pentru scanarea suprafetei drumului, o unitate de control, si pompele hidraulice actionate de reteaua de 48 de volti. Toate componetele de mai sus au rolul de a-ti oferi cel mai bun confort dar si o siguranta suplimentara, in cele mai provocatoare situatii de condus.
1. Comanda independenta a rotilor (OFF-ROAD)
Permite reglajul individual al nivelului autovehicului la fiecare roata, pentru a asigura o manevrabilitate imbunatatita pe un teren accidentat. (DOAR GLE SI GLS)
2. Mod de rulare libera (OFF-ROAD)
Sigur ati vazut un videoclip de muzica hip-hop sau un film in care gangsterii aveau o masina retro care putea sa ,,sara’’ sau sa se balanseze. Ei bine, si functia aceasta poate sa ofere acelasi lucru, insa cu rolul de a va scoate autovehiculul blocat de pe un teren dificil. (zapada, nisip, etc) (DOAR GLE SI GLS)
3. Suprafata scanata a drumului
Se foloseste de camera stereo pentru a scana si analiza in permanenta suprafata drumului. Astfel, gropile sau denivelarile sunt transmite unitatii de control care pre-ajusteaza amortizarea intr-un mod lin, anticipat.
4. Modul de rulare CURBA
Permite reglajul individual al nivelului autovehicului la fiecare roata, pentru a asigura o manevrabilitate imbunatatita pe un teren accidentat. (DOAR GLE SI GLS)
5. Efectele de ruliu sau de tangaj sunt aproape eliminate
Senzorii de nivel actioneaza automat pompele hidraulice in cazul in care este sesizat un effect de ruliu sau de tangaj.
6. Protectie suplimentara pentru clasa S
In cazul unui impact lateral sever, corpul masinii este ridficat cu aproximativ 8 cm, astfel incat coliziunea se petrece in structura mai rigida a corpului masinii.