REGULAMENT OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE SUPER G

01 Martie 2024 - 01 Aprilie 2024


REGULAMENT OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE SUPER G

01 Martie 2024 - 01 Aprilie 2024

Art. 1 Organizorul Campaniei

ALIAT AUTO S.R.L. cu sediul în Tîrgu Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304, județul Mures, cod poștal 540237, C.I.F. RO12976756, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J26/265/2000, numită în prezentul regulament “Organizatorul”, a decis să organizeze Campania promoțională „SUPER G”, în scopul promovării autoturismelor din stocul Organizatorului, a numelui și mărcilor Organizatorului, precum și a creșterii vizibilității pe piața de profil.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfășurarea acestei Campanii, fără a fi obligat să justifice aceste decizii și fără a fi obligat la plata de daune interese oricăror persoane, urmând ca orice fel de modificări, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei să intre în vigoare numai după afișarea acestora pe site-ul www.aliat-auto.ro.

Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor menționate mai jos (denumit in continuare „Regulament Oficial”).

Acest Regulament oficial, precum și orice informație legată de Campanie pot fi accesate gratuit, de către orice solicitant, pe site-ul www.aliat-auto.ro sau printr-o solicitare transmisa prin e-mail la adresa office@aliat-auto.ro.

Art.2. Durata Campaniei și Locul de desfășurare a Campaniei

Campania se desfășoară în perioada 01 martie 2024 - 01 aprilie 2024, sau până la epuizarea stocului de autoturisme promovate (conform art. 4 de mai jos), care data intervine prima, la sediul Organizatorului, showroom-ul auto din Tîrgu-Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304. Campania se promovează pe următoarele canale:

  • Pe site-ul www.autovit.ro
  • Pe site-ul Organizatorului www.aliat-auto.ro
  • Pe conturile de social media ale organizatorului
    • Facebook ALIAT
    • Instagram aliat.mercedes.benz
  • În mediile de comunicare specifice Google Display

Art.3. Înscrierea la Campanie in vederea participării la aceasta

La aceasta campanie poate participa:

  • orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani, sau
  • persoana juridică legal constituită,

care, în perioada campaniei, îndeplinește cumulativ următoarele condiții:

  1. încheie/semnează cu Organizatorul o Promisiune bilaterală de vânzare-cumpărare sau un Contract de vânzare-cumpărare având ca obiect un autoturism din cele indicate la art. 4 de mai jos,
  2. achită cel puțin avansul stabilit prin actul semnat conform lit. A de mai sus;
  3. finalizează achiziția autoturismului contractat în max. 45 de zile de la data contractării,

Notă: achiziția autoturismului se poate finaliza prin cumpărare directă sau finanțare în leasing financiar sau operațional(.

Persoanele juridice pot participa la Campanie prin reprezentanții legali sau convenționali, care își vordovedi calitatea în acest sens.

Reprezentant legal: cel care, conform legii, poate reprezenta o persoană juridică (exemplu: Administratorul Unic, Președintele Consiliului de Administrație, Director general, Președinte etc.).

Reprezentant convențional: cel care poate reprezenta o persoană juridică în baza unei procuri/delegații/împuterniciri date de reprezentantul legal.

Art. 4. Obiectul Campaniei, procedura de participare şi derulare a Campaniei

Produsele promovate spre comercializare în Campanie sunt:

Tip Auto Motorizare Seria de sasiu
EQE SUV 500 4M W1NGM2CB5PA004683
EQE SUV 500 4M W1NGM2CB4PA018316
EQE SUV 350 4M W1NGM1CB3PA030046
EQE SUV 350 4M W1NGM1CB4PA031321
EQE 300 W1KEG1BB2RF050839
EQE 300 W1KEG1BB8RF054992

În cadrul acestei Campanii, pe toata durata acesteia, la contractarea unui autoturism de tipul celor mai sus menționate, toate persoanele participante (care îndeplinesc condițiile indicate la art. 3 de mai sus) vor beneficia de :

  1. un card de alimentare cu energie electrică a autoturismului achiziționat, valabil exclusiv în rețeaua RENOVATIO, alimentat cu numărul de kilowați aferent parcurgerii a 20.000 (douăzecidemii) de kilometri ; calculul numărului de kilowați este realizat în baza specificațiilor tehnice referitoare la autonomie oferite de producătorul autoturismului (Mercedes-Benz) aferente fiecărui model din Campanie (“Autonomie WLTP” – Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) care se regăsesc în Anexa 2 a Regulamentului; cardul va fi inscripționat cu seria de șasiu a autoturismului achiziționat și nu va putea fi folosit la alimentarea unui alt autovehicul; calculul numărului de kilowați încărcat pe card a fost făcut în raport cu prețul kilowattului din rețeaua RENOVATIO la data lansării Campaniei : 01.03.202 – 2,5 lei/kw.
  2. un set de cauciucuri de sezon (fără jante) pentru autoturismul achiziționat ; Organizatorul alege modelul de cauciucuri conform specificațiilor tehnice ale producătorului (Mercedes-Benz), fără a avea obligația de a alege și a livra o anumită marcă de producător de cauciucuri ; tipul de sezon al cauciucurilor oferite cu titlu gratuit (iarnă sau vară) va fi determinat în funcție de cauciucurile cu care este dotat autoturismul în momentul livrării (ex. : dacă acesta are cauciucuri de vară la livrare, setul cu titlu gratuit va fi de iarnă) ;
  3. Extinderea perioadei de garanție a autoturismului achiziționat de la 2 la 4 ani, cu toate beneficiile aferente acestei prelungiri, respectiv toate condițiile de acordare a garanției specificate in certificatele de garanție care se eliberează de către producător și se predau cumpărătorului la data achiziției autoturismului;
  4. Lucrările de întreținere tehnică periodică a autoturismului pentru o perioadă de 4 ani din momentul achiziționării; prin « întreținere » Organizatorul înțelege totalitatea acțiunilor obligatorii de întreținere așa cum sunt ele specificate de către producător (Mercedes-Benz) în vederea bunei funcționări a autoturismului și, implicit, pentru păstrarea garanției autoturismului;
  5. Una bucată stație de încărcare destinată uzului domestic (încărcarea autoturismului într-un loc pe care Beneficiarul are libertatea de a-l alege) ; Organizatorul nu are obligația montării sau punerii în funcțiune a stației, aceste obligații revenindu-i Beneficiarului).

Procedura de participare la Campanie

  • Persoanele interesate de participarea la Campanie, contactează Organizatorul în vederea cumpărării unui autoturism promovat pe unul din canalele indicate (showroom, site-uri) ;
  • Organizatorul prezintă produsele și înaintează persoanei interesate o ofertă pentru autoturismul ales, înscris în campanie;
  • se demarează semnarea documentelor necesare (a se vedea art. 3);
  • în cazul în care sunt respectate condițiile de participare la Campanie de către Participant, la livrarea autoturismului contractat Organizatorul va preda cardul de încărcare specificat la lit. a) de mai sus și își asumă obligatia de respectare a acțiunilor de la lit. b) – e) de mai sus.

Campania se va încheia la termenul specificat sau la momentul epuizării autoturismelor alocate acestei acțiuni, care termen se împlinește primul.

Facilitățile oferite în cadrul prezentei Campanii nu se pot cumula cu alte oferte din campanii organizate de către același Organizator în aceeași perioadă, rămânând la latitudinea clientului să aleagă una din Campaniile la care dorește să participe.

Art. 5. Prelucrarea datelor personale ale participanţilor la Campanie

Prin participarea la această Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrării datelor personale în vederea desfășurarii Campaniei în bune condiții. Prelucrarea datelor se realizează în scopul înscrierii la Campanie și acordării facilităților stabilite prin prezentul Regulament.

Organizatorul garantează că prelucrarea oricăror date personale va fi efectuată cu respectarea dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va păstra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participanților, le va utiliza numai în scopurile stabilite prin Regulament și le va transmite către terți exclusiv sub obligație de confidențialitate și doar în scopul prelucrării acestor date personale în vederea desfășurării prezentei Campanii.

Drepturile Participanților privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate în baza prezentului Regulament, durata și scopul prelucrarii precum și orice alte detalii relative prelucrării datelor cu caracter personal sunt redate în cadrul Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

Art. 6 Soluționarea litigiilor

Eventualele litigii apărute între Organizator si participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă.

În cazul în care orice participant are de semnalat un incident în legatură cu desfășurarea Campaniei, prealabil față de orice acțiune în justiție, se va adresa Organizatorului cu o sesizare în acest sens, în termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un răspuns la sesizarea primită în termen de maximum 15 zile lucrătoare.

În cazul în care petentul nu este mulțumit de răspunsul primit sau de modalitatea de soluționare a incidentului, are posibilitatea să se adreseze instanțelor judecătorești române competente.

Organizatorul nu ăși asumă nicio răspundere în cazul în care îi sunt comunicate informații false sau eronate.

Organizatorul nu răspunde pentru eventuale disfunctionalități în derularea Campaniei ca urmare a acțiunilor unor unor terți cum ar fi: distribuitori de energie electrică, operatori, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații sau alții asemenea.

Art.7. Dispoziții finale

Prin participarea la Campanie, Participanții își însușeșsc și acceptă prevederile prezentului Regulament oficial.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a prelungi perioada acestei acţiuni, anunţând în mod public orice modificare.

Organizatorul nu va putea fi ţinut responsabil dacă intervin schimbări de date sau dacă această Campanie va fi modificată, încetată sau anulată din motive care nu îi sunt imputabile.

Prezentul Regulament s-a redactat și emis în data de 27.02.2024.

Organizator:
ALIAT AUTO SRL

*Campanie desfăsurată în limita stocului disponibil

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOŢIONALE „SUPER G”

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

ALIAT AUTO S.R.L. cu sediul în Tîrgu Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304, județul Mures, cod poștal 540237, C.I.F. RO12976756, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J26/265/2000, (denumită în continuare "Operator"),

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: ALIAT AUTO S.R.L. cu sediul în Tîrgu Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304, județul Mures, cod poștal 540237, telefon: 0265-253.154, email: dataprotection@aliat-auto.ro

2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la potențialii participanți următoarele categorii de date cu caracter personal în scopul înscrierii la Campanie: nume, prenume, adresă de email, număr de telefon, opțiunea exprimată pentru un autoturism sau altul.

Operatorul va colecta de la participanți înscriși în campanie următoarele categorii de date cu caracter personal în scopul participării la Campanie și a primirii beneficiilor ce sunt oferite în cadrul acesteia :

  1. nume, prenume, adresă domiciliu, adresă email, număr de telefon, vehiculul achiziționat de către participant, serie de șasiu;
  2. nume și prenume reprezentant legal – în cazul participantului persoană juridică;
  3. data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta participanților persoane fizice este conform Regulamentului, adica 18 ani împliniți la momentul înscrierii în Campanie.

Participantul care transmite datele altei persoanei pentru înscrierea la campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și orice alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate de răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor furnizate de Participant în scopul derulării Campaniei.

3. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participanților, deveniți beneficiari ai Campaniei, vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

  1. organizării și desfășurării Campaniei;
  2. validării participanților care se califică la acordarea facilităților oferite în cadrul campaniei;
  3. acordării facilităților oferite și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.

4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim al Organizatorului, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvăluite partenerilor prin intermediul carora se acorda beneficiile (Renovatio pentru serviciile de alimentare electrică), producătorului Mercedes-Benz pentru operarea si derularea garanției autoturismului, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale potențialilor Participanti, care nu au beneficiat de Campanie vor fi stocate timp de 60 de zile de la încheierea Campaniei, cu exceptia situatiei în care au optat pentru primirea de alte informații din partea Imputernicitului/Operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale participantilor înscriși în Campanie cuprinse în documentele justificative întocmite la data vânzării, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă, respectiv 5 (cinci) ani de la data încheierii exercițiului financiar în care a avut loc contractarea vehiculului. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare. Împuterniciții vor șterge datele cu caracter personal ale Participantilor (beneficiari ai Campaniei) în termen de 60 de zile de la data încheierii Campaniei.

Pe întreaga perioadă de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate în nici un alt scop decât cel pentru care sunt stocate în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare în materie de arhivare.

7. Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul asigură Participanților, pe durata Campaniei, următoarele drepturi:

  1. dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțămțntului înainte de retragerea acestuia;
  2. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  3. dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  4. dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
  5. dreptul la restricționarea prelucrării;
  6. dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul;
  7. dreptul la portabilitate a datelor;
  8. dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor sub 18 ani

Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minimum 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația in care Operatorul / Imputernicitul primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul / Împuternicitul va șterge distruge imediat aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând Participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului precum și Subîmputerniciților obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții își exprimă acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator și/ sau societățile comerciale implicate în organizarea prezentei Campanii, în scopul includerii acestor date cu caracter personal în baza de date a Operatorului operată de către Împuternicit și Subîmputerniciți, în scopul derulării Campaniei.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurarii Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștința Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

Datele personale ale Participanților la Campanie vor fi procesate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOŢIONALE „SUPER G”

Parametri de autonomie pentru modelele care fac obiectul Campaniei și numarul de kilowați încărcați pe cardul de alimentare.

Model Autonomie WLTP (km) Capacitate baterie (Kw) Kw încărcați pe card
Mercedes-Benz EQE 350 4M SUV 553 90 3.760
Mercedes-Benz EQE 500 4M SUV 593 96 3.760
Mercedes-Benz EQE 300 613 89 3.360

Distribuie articolul

ALIAT AUTO S.R.L., Sediu Social/Sediu desfășurare activitate: Tg Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304, jud. Mureș, Nr. înreg. ONRC: J26/265/2000, Obiect de activitate: Comerţ cu autoturisme şi autovehicule uşoare (sub 3,5 tone); Întreţinerea şi repararea autovehiculelor; C.U.I. : 12976756; Aviz de funcționare la sediu: nr. 224/23.01.2024