Noul Mercedes-AMG C 63 SE Performance 4M+Mercedes-AMG vine cu cea mai puternica motorizare disponibila pentru Clasa C si anume C 63 S E Performance 4M+

La nici cateva luni de la prezentarea versiunii C 43 AMG, iata ca Mercedes-AMG vine si cu cea mai puternica motorizare disponibila pentru Clasa C si anume: C 63 S E Performance 4M+. Era deja cunoscut faptul ca autoturismul nu v-a mai avea un motor de 4l, V8, insa, trebuie sa mentionam, totusi, ca este echipat cu CEL MAI PUTERNIC MOTOR DE 2L DIN LUME si nu intr-o versiune standard, ci una hibridizata cu tehnologie din Formula 1™.

Date tehniceMercedes-AMG C 63 S E Performance 4M+

Putere totala 500 kW (680 cp)
Cuplu 1020 Nm
Motorizare 2.0 l / 4 cilindri in linie – turbina integreaza un motor electric de 4 cm conectat la sistemul de 400 V, pentru a elimina turbo lag-ul (Tehnologie F1)
Capacitate cilindrica 1991 cm3
Putere totala motor termic 350 kW (476 cp)
Cuplu motor termic 545 Nm
Putere totala motor electric 150 kW (204 cp)
Cuplu motor electric 320 Nm
Tractiune AMG Performance 4Matic+ / sistem de tractiune integrala cu distributie variabila a cuplului
Transmisie AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Baterie de inalta tensiune 6,1 kWh / Incarcare maxima posibila 3,7 KW ( AC )
Autonomie electrica 13 km / WLTP
Acceleratie / Viteza maxima 0 – 100 km/h in 3,4 secunde
250 km/h – Optional 280 km/h

Sistem de propulsie hybridizat cu tehnologie din Formula 1™

Sistemul se foloseste de arhitectura P3, unde avem 2 motoare. Un motor turbo pozitionat longitudinal pe puntea fata, si un motor electric cu 2 trepte pozitionat pe puntea spate.

Cel mai puternic motor de 2.0 litri din lume

Masina este echipata cu un motor de 1991 cm3, cu 4 cilindri in linie, care dezvolta o putere totala de 476 cai putere la 6750 rpm si un cuplu maxim de 545 Nm, la 5250 – 5500 rpm. Un total de 238 de cai / litru.

Motorul electric

Pozitionat pe puntea spate, motorul electric dezvolta o putere totala de 150 kW ( 204 cai putere ) si 320 Nm. La un stil de condus normal, motorul electric poate dezolva o putere continua de 70 de kW, varful de putere de 150 de kW fiind disponibil timp de 10 secunde. Viteza maxima in modul de rulare electric este de 125 de km/h.

Bateria de inalta tensiune

Cu o capacitate de 6,1 kWh si o greutate de doar 89 kg, bateria de inalta tensiune a fost conceputa in totalitate de inginerii AMG, inspirandu-se din Formula 1™. Deoarece bateria de inalta tensiune este incarcata / descarcata / reincarcata intr-un timp relativ scurt, inginerii de la Mercedes-AMG se folosesc de o tehnologie cu racire directa, unde cele 560 de celule sunt integrate direct cu lichidul de racire, iar temperatura optima de 45 de grade Celsius este mentinuta permanent.

Turbo-lag eliminat

Similar ca in Formula 1™, pentru a elimina turbo-lag-ul, turbina integreaza un motor electric de 4 cm, alimentat de sistemul de inalta tensiune de 400 V. In acest sens, turbocompresorul raspunde fara intarziere, iar sistemul turbo poate sa functioneze la un regim de 150.000 rpm.

Distributia variabila a cuplului

Deoarece, noul Mercedes-AMG C 63 S E Performance 4M+, beneficiaza de arhitectura P3, unde avem un motor termic pe puntea fata si un motor electric pe puntea spate, masina are un sistem de tractiune integrala variabil. In mod normal, puterea motorului electric este distribuita catre rotile din spate pentru performante crescute. In situatia in care o roata din spate pierde aderenta, puterea este transferata imediat catre cealalta roata. Pot exista si situatii in care ambele roti din spate pierd aderenta, iar atunci toata puterea este transferata catre puntea fata.

ALIAT AUTO S.R.L., Sediu Social/Sediu desfășurare activitate: Tg Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 304, jud. Mureș, Nr. înreg. ONRC: J26/265/2000, Obiect de activitate: Comerţ cu autoturisme şi autovehicule uşoare (sub 3,5 tone); Întreţinerea şi repararea autovehiculelor; C.U.I. : 12976756; Aviz de funcționare la sediu: nr. 224/23.01.2024