Prețul afișat este per bucata și include TVA.
Anvelopele constituie singurul punct de contact al vehicului cu solul. Echipează-ți întotdeauna vehiculul în funcție de sezon.
Pneurile de iarnă trebuie înlocuite atunci când ajung la o adâncime a suprafeței de rulare de 4 mm deoarece nu mai asigură o aderență adecvată. Aderența pneului scade rapid pe drumurile umede atunci ând adâncimea suprafeței de rulare scade sub 3 mm. Aliat Auto recomandă insitent să luați în considerare schimbarea anvelopelor înainte ca această limită să fie atinsă. Ele ar putea să nu mai furnizeze siguranța necesară, iar fiecare călătorie să fie mult mai periculoasă.
În Europa, fiecare producător sau importator are responsabilitatea de clasificare a anvelopelor proprii, în conformitate cu un sistem stric de testare. Această auto-ceritifcare își propune să ofere o clasificare coerentă de încredere astfel încât, în calitate de consumatori, să putem fi în măsură să comparăm cu încredere diferite anvelope și mărci. Fiecare stat european membru se angajează să asigure că sistemul de testare este respectat.
Atunci când avelopele rulează pe carosabil, există un grad de rezistență care are un impact asupra cantității de cobustibil consumat. Cu alte cuvinte, rezistența de rulare este energia pe care anvelopele o pierd pe orice distanță parcursă. În cazul în care anvelopele au o rezistență SCĂZUTĂ la rulare, vor oferi o eficiență MAI BUNĂ a consumului de combustibil.
Acest test este realizat cu un vehicul în conformitate cu condițiile standard definite de lege: temperatură, starea suprafeței carosabile, stratul de apă și viteza.
Conform legislației europene, condițiile de testare sunt:
Pentru nivelul de zgomot la exterior, performanța anvelopelor este măsurată în decibeli (dB). Cum se testează: un microfon este pozitionat la marginea pistei pentru a măsura nivelul zgomotului în timp ce rulează cu o viteză de 80 km/h.